Yra žmonių, kurie nori ir gali sportuoti vieni, be trenerio, tačiau jiems trūksta vieno esminio dalyko – treniruočių programos. Kad būtų galima dirbti sistemingai, aiškiai ir pasiekti tikslus greičiau, Jums reiktų nusistatyti šiuos kriterijus:

  • Koks pagrindinis tikslas (varžybos, atskirų plaukimo būdų ar kitų sporto disciplinų tobulinimas, greičio – jėgos – ištvermės gerinimas, fizinis aktyvumas, etc.);
  • Kiek laiko galite skirti treniruotėms ir poilsiui;
  • Sportiniai rodikliai (CSS, FTP ir kiti parametrai);
  • Fizinio krūvio zonos;
  • Treniruočių intensyvumas ir laikotarpis.

Treniruočių procesas vyksta per Sportlyzer platformą (norėdami registruotis spauskite čia).

Šiuo metu galime pasiūlyti įvairaus intensyvumo bei lygmens asmenines ir grupines plaukimo bei triatlono treniruočių programas pagal Jūsų poreikius. Programos sudaromos ne trumpesniam nei 1 mėnesio laikotarpiui. Populiariausi planai:

  • SwiMonth – 1 mėnesio plaukimo treniruočių planas  (ne mažiau 8 treniruočių);
  • SwimRace – treniruočių planas, akcentuojant pasiruošimą konkrečioms vienoms varžyboms;
  • SwimSeason – treniruočių planas, sudarinėjamas visam sezonui atsižvelgiant į pasiruošimo ir varžybų ciklus. Atnaujinamas kelis kartus per mėnesį, pagal sportinius rodiklius ir savijautą;
  • TriMonth – 1 mėnesio triatlono treniruočių planas;
  • TriRace – planas skirtas pasiruošti vienoms konkrečioms varžyboms;
  • TriSeasson – treniruočių planas skirtas atletams, kurie nori tinkamai pasiruošti bei pastoviai dalyvauti triatlono renginiuose ne vieną sezoną. Atnaujinamas kelis kartus per mėnesį, pagal sportinius rodiklius ir savijautą;
  • RuNew – bėgimo treniruočių planas, skirtas naujokams, tik pradedantiems bėgimo karjerą;
  • RunRace – planas, skirtas pasiruošti konkrečioms bėgimo varžyboms ir nuotoliui;